tisdag 27 juli 2010

like shooting stars

hej! =)
Nu ska jag försöka blogga lite mer, bra va? :)
och sen ska jag försöka samla ihop bilder att ladda upp... hittar ju inte ett skit.


Men iallafall igår åkte Fia hem efter att ha sovit här en natt! HAHA, vi har vart på vinden kanske typ 10000 gånger på 1-2 dagar.
Men såna är vi... sådär vi älskar att vara på vinden =D eller inte... jag tycker det är äckligt på vinden... skrämmande ohså, och sen om man är själv så blir det ju inte bättre. Jag är rädd att nån ska komma eller attt nån ska släcka och låsa in mig x)


Men jag är ju som jag är och fantiserar om sådant.
Annars har det inte hänt så mycket... ska nog göra ett videolipp/bildklipp där jag visar det jag köpte i stan när vi va där.. vet inte riktigt men ni ska få se iallfall, fick med mig fyra tröjor/linnen från rean :)
Ganska stolt faktiskt men åkte hem ganska tidigt för att nathalie skulle hem och åka till en, sen när therese kom hem så hade hon med sig massor =o

Två väskor för 50:- styck.. tror jag det var, och sen en massa annat, är ganska avis..
Men sen väntar jag på att min pappa ska ge mig mina pengar, jag blir arg! vill ju beställa det jag ska, har ju väntat i en vecka eller nåt snart! *morr*


Nu ska jag kolla lite granna på datan och lyssna på musik.
Juste, igår när jag rensa min mejl hade jag fått ett slags mejl som jag väntat på i typ ett år, där stog det att '' förlåt att du fått väntat sålänge på detta mejl, men nu kan du installera & registrera dig för 20 timmar gratis spotify i månaden'' Jag tänkte bara '' YEEEEEEEEES! =D'' - innan jag hade läst att det var 20 timamr bara -.-
så nu gäller det att spara men det gör jag ju :>


men nu ska ni få några bra låtar och sen blir det väl kanske lite smått med bilder, i nästa inlägg blir det bilder alltså.
Men vi får höras!




/ Maritha ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar