söndag 11 juli 2010

maritha här =D

hej på er alla som läser våran cooooooola blogspot! =)
nu är det såhär att jag har tråkigt... sitter på altan och väntar på att vi ska börja grilla ;)
hih, förut idag så var det en fjäril inomhus, sen flög den in i mammas sovrum.. jag jagade den som jag gör med det mesta, sen är jag dum nog att försöka fånga en fluga, haha, om den går typ 100 kilometer i timmen så kanske jag går 4-8 kilometer i timmen =p

det kanske är typ 1000000 grader ute =o varmt som stryk ... men det är ju ganska bra då blir man ju brun utan att behöva röra ett finger, och sen om man har datan så fördriver man ju tiden lite extra. Och sen när man har en blogg oxå kan man ju skriva där, men om man har lika lite som jag att skriva så önskar man väl att göra någe roligare än att sitta vid datan!! eller hur? ;)


men i alla fall så ska jag lägga in en låt som jag verkligen diggar ;)




tycker inte ni att den är bra? ;)

// Maritha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar