fredag 30 juli 2010

a wish right now

hej =D
nu sitter jag här..igen!
har nyss vart ute, så nu kollar jag runt lite och lyssnar på musik.
haha, therese sa att hon skulle ha datan redan när vi ute, sen när vi kom in sprang jag in & tog av mig skorna och sprang in med jackan till datan xp
Så hon fick den inte! HAH ! =D
förut satt jag och redigera bilder och har ju haft två bildbombar redan. Blir väl flera lite senare .. om det blir idag vet jag inte, men låtbombar ska ni också få lite av! Bra va?
Sen har jag försökt få igång ganska många spel, men alla har vart dålig kvalite eller inte funkat, fast jag bryr mig inte spec. mycket för det var bara nåt jag fick i huvudet när jag hade tråkigt -.-'

det är blåsigt och j*vligt ute! ;o
Blir arg på vädret, vill ha SOL så man kan bada, som jag inte gjort när jag vart har hos mamma nåt .... haha, första sommarn jag inte har badat i mårn.
men istället för att muntra upp mig med att tänka på det härliga vädret så lyssnar jag på sommarmusik x)
det mår jag kanon av iallfall.. precis som att vara ute i 100+ är det lika vettigt att lyssna på musik!
som ni vet också har jag inte uppdterat på nån dag.. eller? inte vet jag men nu är ja igång och det läs komma mer senare.
Påtal om senare, så ska mama jobba till 22.00 så vi ska göra Tacos och ha det nice jag och syskonen!
det ska bli gott oh så.. förut hade jag tänkt att skriva ett inlägg när jag var klar med bilden men innan jag hann spara bilden & publicera inlägget så stängdes datan av, av sig själv. Inte speciellt kul.. men det gör inget för hade jag itne väntat hade jag nog inte skrivit så här mycket, eller vad tror ni?
men nu ska ni få en bild & två låtar!
Ha det bäääst, och bli bättre på att kommentera :)









/ maritha ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar