måndag 2 augusti 2010

du är långt bort men ändå så nära

hej =)
nu var det faktiskt länge sen, jag skojar inte!
men nu fixar jag mig för vi ska se när Emelie sjunger. Men det är ju inte spec. kul väder men vi ska dit iaf.
hehe, så vi har tränat lite på låtarna här hemma & kört Guitar Hero.
som sagt vill jag beställa men jag har ju inga penagr *moooooooooorrrrr*
jag trodde jag hade flera tjugolappar MEN jag hade bara 20 kr -.-
nu blir jag lesss..
jag är dålig på att skriva om vad jag gjort men det får ni faktiskt stå ut med.
Men igår hände det inte mycket.
Kusinerna var har, som jag inte sett på länge nu och det värsta var att det vart oväder. Men vi överlevde vi åt gott & så.. ♥
och sen så har jag typ inte haft tid att fixa design men nu ska jag sätta mig o påbörja en så får Therese vara med och bedömma.
Hon skriver inte så ofta men ni får läsa hennes blogg där hon skriver för det mesta.
Jag lovar er en länk i slutet av inlägget!
Hehe lite komiskt, therese pratade nyss att hon längtade till julen (av nån anledning) och jag längtar också till att få slösa mina pengar ;)
haha, men det är mysigt oh allt.
Men nu ska jag inte skriva en massa skit utan börja göra nåt.
Vi hörs!

/ Maritha ♥




oldie :) ♥

( http://marietheresee.blogg.se )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar