tisdag 3 augusti 2010

one tree hill

hejsansvejjsan ! (:
nu sitter jag här och kollar one tree hill och jag har missat det ganska mycket men jag hänger med så gott jag kan. jag har slut på musik nu så ni får gärna ge mig tips. Det skulle uppskattas!
Men efter programmet så ska jag och Therese faktiskt ta oss tid och fortsätta med designen. För den måste bli klar nu jag börjar bli lite otålig.
Men det ska faktiskt hända, det lovar jag och temat blir ''sommar'' med mycket färger och så, då får ni bedömma när vi fixat den. Men nu kommer jag missa halva programmet så jag borde nog ta och avsluta inlägget ;)
ha det bra !



/ maritha ♥




1 kommentar:

  1. Jag röstade på en av dina skor, snygga!!! fem stjärnor snackar vi om då ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

    SvaraRadera