fredag 6 augusti 2010

wallander-vittnet

TJENA HALLÅ HEJ! hur ere med er då? :) har nyss kollat på film, wallander-vittnet! och vad gör jag nu? jadu.. inte så mycket. håller på att få psykbryt eller nåt.. haha.. försöker och har försökt flera timmar att ladda hem filmer, i det här fallet: twilight filmerna! men går det? NAE!! herregud.... vet inte hur många filer jag laddat hem redan som visar sig vara fel.. och INTE FUNKA!!! gaaaaaaaaaah.... och nu laddar jag ner ytterligare 8st.. så jag menar, hallå?! nån måste ju förfan funka?!?!?!!! aja.. ska inte skriva mer om de nu? haha.. och har inte så mycket mer att skriva heller... tyvärr. hmm.. kanske kommer upp fler inlägg senare? av mig eller majta. ni får väl kolla in senare, hej :) / therese
slänger in 2 bilder från iförrgår !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar